29.3.10

Drømmerier...

En af mine indretningsdrømme er Eames DSW stolene, som jeg synes er enormt skønne. De vil matche perfekt til vores nye spisebord - og med skatteudbetalingen er vi i den lykkelige situation at det (for en sjælden gangs skyld) faktisk er realistiske drømmerier...

Men jeg må nok erkende at jeg mangler et par teknikker eller tre til hvordan man på ægte jysk manér prutter om prisen. Ikke at jeg er en decideret dårlig forhandler, men strategien skal så sandelig finpudses. Så vores besigtigelsestur blev ved synet og tilbage er vi ved computeren for at se markedspriser og lægge strategi...

4 kommentarer:

  1. De er godtnok også fine!!!
    Jeg er også en elendig forhandler - manden min er heldigvis meget bedre, men det nytter jo ikke noget når lillemor (aka mig) står og roser whatever vi gerne vil købe i høje toner. Så oftest bliver jeg hjemme hvis der skal pruttes ;-)

    SvarSlet
  2. Men de er (suk) desværre også tilsvarende prismæssigt pebrede, så efter noget prisgooglen kan jeg konstatere at indkøb kommer til at forlade på min forhandlingstaktik... Men i stedet for at rose produktet rigtig meget, så sætter jeg vist dødsstødet ind for tidligt? Så forventning om prisnedsættelse i præcis det øjeblik jeg træder ind af butiksdøren er vist heller ikke en optimal fremgangsmåde...

    SvarSlet
  3. Aiii, hvor sjovt - jeg har lige i går lavet et indlæg hos mig med fuldstændig de samme stole. To sjæle, en tanke.

    SvarSlet
  4. Ja, det må jo vidne om god smag! ;o)

    Du må endelig sige til, hvis du finder en god pris på dem.

    SvarSlet