31.5.10

Græder ikke over spildt mælk...


...men over skadet bil!
.
Billedet har jeg lånt herfra

Drejede for skarpt, da jeg skulle ud af p-boksen på vej hjem fra arbejde, hvilket resulterede i større skade på forskærmen på vores bil og ditto skade på den parkerede bil. ØV. Aldrig så meget som en parkeringsbøde, fartbøde eller skade har jeg haft i mere end det årti jeg har haft kørekort. Selvbebrejdelserne har kørt på højtryk siden i eftermiddags. :o( Heldigvis har vi gode forsikringer der kan dække skaderne, en økonomisk buffer til at dække selvrisikoen, men øv hvor er det altså bare træls alligevel...

Nå, jeg vil daffe ud i køkkenet efter en kop the og en tudekiks... ;o)

2 kommentarer:

  1. Øv øv øv , ja det er sguda træls...

    SvarSlet
  2. Er kommet op på hesten igen, og har heldigvis erfaret at skaden på vores bil bliver billigere end frygtet. Så nu afventer jeg bare at høre fra ejeren af den anden bil.

    Tror det hjalp at få en tudekiks. ;o)

    SvarSlet