24.6.10

Flag, pakker og pigehygge


Den tidlige morgen blev startet med liflig fødselsdagssang for husstandens far. Eller det vil sige, at min skønsang er lidt rusten og den unge madamme brokkede sig højlydt over at være blevet vækket. Så vi udgjorde et umage lille kor.

En af de små hverdagslykker er, når det lykkedes at finde den helt perfekte gave - som fødselaren faktisk ikke huskede at han manglede og som udløser stor begejstring. Sådan en gave fik jeg købt til i dag.

I morgen kommer venner og familie til havespil og grillaften - glæder mig! Ovnen har arbejdet på højtryk i aften for at fabrikere lækre kager og muffins til i morgen... Uhm... 

 Men mellem alle forberedelserne til grill-hygge i morgen var der heldigvis tid til både havehygge med to gode veninder - én til mig og én til krudtuglen...

2 kommentarer:

  1. hvor hyggeligt - det er altid fedt, når man finder den helt rette gave, uden den stod på ønskesedlen

    SvarSlet
  2. Pernille - Ja, i virkeligheden er det efter min mening den største kunst når det lykkes at få andre til at føle de ikke kunne have fået noget mere perfekt - og med mere omtanke. Det varmer virkelig om hjertet. :o)

    SvarSlet