27.8.10

Smukt liberty hækleetui



Posten har været med den mest fantastiske hækleetui af smukt Meadow Liberty stof. Heldige heldige mig! Den smukke kreation har jeg byttet mig til i en change-away med Mette, som havde pakket det rigtig flot ind og vedlagt en dejlig hilsen.

Desuden har Mette været rigtig sød at sende lidt ekstra lækkerier med. En masse hækleopskrifter og et par fine REL stjerner. Nu har jeg udstyret og fine hækleopskrifter, og det må jo være nok til at presse mig ud over rampen, så jeg får lært at hækle?

På mit bord ligger gaven til Mette indpakket. Dog med lidt præstationsangst for etuiet fra Mette var simpelthen så fint med flotte sytekniske finesser og lækre detaljer. Men den lille "clutch" i retrostof får I først af se når Mette har modtaget det med posten...

2 kommentarer:

  1. Wow, sikken en skøn gave. Glæder mig til at se hendes, som også lyder fin. Dygtige damer!!!

    SvarSlet
  2. Hej Sidsel - Jamen jeg er også enormt begejstret, for det er simpelthen så fin. Clutch er måske meget sagt, men du ved en pung / kosmetikpung / penalhus / clutch - kært barn mange navne... Jeg håber også Mette bliver glad for den. :o)

    SvarSlet