20.12.10

Synge julen ind - snart...


Snart er vi klar til at synge julen ind. Præcis ligesom englene ude på badeværelset. Julepynten hænger allerede oppe, dog ikke det hele. Der er rengjort efter husbehov,. Endnu et par arbejdsdage skal lige være færdige. Der mangler stadig lidt gaver at blive pakket ind. Og så er der et par halvt færdige kreaprojekter, som skal ligge under juletræet. Men i det store hele er vi vist snart klar.

I knap to uger har Ingrid været i gæstedagpleje, så gensynsglæden var stor i dag, da vores dagplejer igen var blev frisk. En lang krammer blev hun mødt med af Ingrid, da vi afleverede hende i morgen. Og savnet var vist gengældt, for de har hygget i dag med julemusik, nissehuer mens de trillede pebernødder. Det gad jeg virkelig godt have set. Sjovt, når moderskabet rammer en - for så blir man altså lidt blød ved tanken om, at min lille krudtugle selv har trillet de små peberkager - som Ingrid siger...

For at toppe juleglæden er de sidste par dage kun blevet bedre af de lækre pakker, som jeg har fået. Det er ikke svært at gætte hvor inspirationen til nøglekæden kommer fra. Og hvor er den dog fin - præcis ligesom originalerne er! Maxi spændet med den tykke læderknap er allerede indviet og jeg har en fornemmelse af, at de kommer til at blive flittigt brugt.

Symaskinen kalder igen. Jeg er nemlig ved at sy dukketøj til Ingrid, som en lille ekstra julegave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar