25.1.11

I did it!


Ehj, jeg er simpelthen så glad for at det i aften for første gang lykkedes mig at bruge svømmebriller, altså sådan rigtigt. Nu er jeg ikke den mest habile svømmer, og når jeg har forsøgt at udskifte svømmestilen med hovedet højt hævet over vandet til mere korrekt brystsvømning, så har det bare været så klaustofobisk med vejrtrækningen. Med svømmebriller og forbedret teknik følte jeg mig jo ligefrem som en super svømmer - min uøvethed og store graviditetsvom til trods. Og dét var fedt.

At en svømmesucces så toppes op med venindehygge, saunagus, dampbad og afslapning gør jo bare aftenen endnu bedre. Konceptet med at bruge mindst lige så lang tid på wellness efter svømningen er helt perfekt i min verden!

Nå ja, og så er pakken fra Amio allerede kommet. Fedt at få opgraderet garderoben! Hvad jeg dog slet ikke forstår er, hvorfor alt var hyllet ind i en tung kunstig parfumedunst?! Selvom jeg ikke kan vente med at tage det i brug, så må jeg vist væbne mig med tålmodighed og få kemikalierne vasket af uglesmykket og tøjet først... Nogle der sagde at tålmodighed er en dyd?

6 kommentarer:

  1. Eej det lyder dejligt med en svømmetur :D Og især dejligt med wellness efterfølgende!

    SvarSlet
  2. Jeg går også og drømmer om en tur i svømmeren, men der må nok investeres i et liiidt større badeoutfit først, så det bliver udskudt gang på gang;)

    SvarSlet
  3. Svømning er den suverænt bedste motionsform - og dejligt, når man også lærer at svømme "rigtigt" :-)

    SvarSlet
  4. Skønt med en svømmetur :)
    elsker selv at svømme, det er en lækker motions form :)

    jeg har sendt en award til dig :)

    SvarSlet
  5. Måske fordi jeg aldrig har været en fantastisk svømmer, så har jeg bare brug for wellness guleroden bagefter! :o) Men under graviditeterne er det altså en helt perfekt motionsform, selvom jeg grundliggende synes det er kedeligt bare at svømme frem og tilbage - også selvom det føles godt...

    Tine - Min bikini er spændt til bristepunktet, så jeg har heller ikke investeret i noget mere anstændigt, da det jo fungerer fint. Undskyldningerne kan dog også godt være mangfoldige herhjemme... ;o)

    Line - Jamen tak, jeg vil lige smutte omkring din blog for at se nærmere. :o)

    SvarSlet