6.3.11

Fastelavns forberedelser #2







#1: Produktion af fastelavnspynt
#2: Fantastiske fastelavnsboller med hjemmelavet creme og summerbird nougat. Uhm!
#3: Fastelavnsris
#4: Kubusstagen i fastelavnsklær'
5#: Sommerfuglekostumet, som blev færdig i nat...

Fastelavnstønden blev desværre ikke foreviget inden tøndeslagningen, men pyntet med katte og glitterblomster var den altså fin...

Fastelavnsgæsterne er taget hjem nu, Ingrid er blevet puttet, og vi slapper af og forsøger at få hørelsen igen efter høje decibel en hel formiddag. Roen skal nydes med "en morfar", så billeder af selve fastelavnsfesten kommer senere...

5 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder. Kostumet blev virkelig fint. Hvad er det for nogen 'plader', du har klippet fastelavnspynt ud af?

    SvarSlet
  2. Hvor fint med fastelavn i hjemmet :)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig fint ud - flash gerne sommerfuglen in action ;)

    SvarSlet
  4. Jamen altså, det ligner bare dejlig familiehygge!!! Skønt, skønt og dejligt at du får nydt barslen (og snart i kbh!!!)

    Mmm fastelavnsboller!

    SvarSlet
  5. Malene - Tak. Det er skumark, som jeg har købt i Tiger. Der var 8 ark (cirka A5 størrelse) i forskellige farver for 10 kroner. Jeg har ikke brugt det før, men det var et super materiale at arbejde med, så jeg skal helt sikkert nok finde anvendelse for resten af det... :o)

    Malene - Sidste år så jeg kun Ingrid i bikostumet i 5 minutter, så jeg måtte jo lave en fastelavnsfest for venner+børn selv i år for at se det in action. :o)

    Michelle - Tak. Der kommer helt sikkert billeder af det, men hun er jo et moving targit, og svært at lokke hende til at have alle tre dele på samtidigt, så billederne er desværre ikke blevet så fantastiske. :o)

    Anne - Mit indre legebarn kom helt sikkert frem. Og så var det rigtig hyggeligt med mange venner på én gang - selvom det er en anelse hektisk med de unger! Ville ønske jeg kunne fragte fastelavnsbollerne til Kbh, for de er ualmindeligt gode. Glæder mig til onsdag. :o)

    SvarSlet