10.1.12

Omrokkering


Vi samler møbler og rykker om på næsten alt inventar for at lave børneværelser og nye kontorhjørner. Mit kreahjørne er blevet nedlagt sammen med de øvrige kontorting til fordel for endnu et børneværelse, så bøger, skrammel, kontordims, kreating og alt muligt andet skrammel fylder op over det hele mens det venter på et nyt sted. Det skal nok blive godt, men det holder altså hårdt mens omrokkeringen er igang! Vi ender jo med at leve helt feng shui med alt det (skrammel) vi smider ud i disse dage.

Lige siden jeg så det fineste poetiske hjørne hos Camilla har teak skrivebordet været i mine tanker. Endelig har jeg fundet et tilsvarende, som jeg har hentet i aften. Så jeg håber at jeg evner at skabe lige så indbydende et hjørne i stuen til mine syslerier.

Midt i alt omrokkeringen har også været tid til et super udsalg hos Milk Copenhagen. I min indkøbskurv havnede der basisting, chinos i marineblåt fløjl, grafisk mønstret tunika, lang sort tunikakjole og leo leggins. Nu håber jeg bare at det går igennem en 3 årigs nåleøje i morgen, da hun har et kritisk blik for alt der ikke er lyserødt og kjoler (suk!).

5 kommentarer:

  1. Muahahaha...! Du må sende din smukke datter over til os engang imellem, så hun kan få sig et STORT skud tøseprinsesse/Hallo Kitty-skumfidusnuttethed :-D

    Men indtil da er jeg sikker på, hun kommer til at se sej ud i leo-leggings. Vivilsebilleder!

    SvarSlet
  2. Maria, sødeste ven. Du har jo allerede sørget for at pigebarnet ikke lever uden Hallo Kitty, suk. :D Havde faktisk overbevist hende om at det hed "missekatten", men så kom hun i børnehave og fandt ud af at den forjættede kat hed Kitty, så gæt hvem der synger "kitty,kitty,kitty" hver gang hun ser noget af det. Hvad sker der for de tøser?!

    Vil se om hun gider agere model, men der er ikke lovende odds for det. :D

    SvarSlet
  3. Jeg kender det, vi er i samme dilemma nu med møblementet og krims krams. Ida har fået sit værelse, der står dog pt et skrivebord som er sat til salg.

    Den s... kat, er alle steder. Skal man være noget ved musikken i børnehaven, skal man som pige bare eje noget med Kitty...

    Milk Cph er så fint.

    SvarSlet
  4. Michelle, vi kører også efter princippet møbler ind, møbler ud. :)

    Tror altså også det giver street-cred i børnehaven med kitty, men så må Ingrid hive op i trøjen så de andre tøser kan se hendes kitty-arve-undertøj så hun ikke bliver helt ekskluderet af fællesskabet, haha! :D

    SvarSlet
  5. uh, elsker også bare tøjet fra Milk....

    SvarSlet