16.4.12

COS copycat

 cardi COS // kjole COS // neonorange t-shirt COS

Lige siden Mette viste sommerligt og neon frem har det spøgt i min bevidsthed. I sidste uge måtte jeg kapitulere og gøre en copycat for jeg kunne lige se Ingrid i lækkert sommer outfit. Så det var helt perfekt at min arbejdstur kunne kombineres med både shopping og godt selskab med Anne og Asli.

Altså, jeg er vist bare blevet hooked på COS. Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg elsker den lille forkælelse i at varerne er pakket fint ind i silkepapir, neonrunde stickers og smukke poser?

8 kommentarer:

  1. Maiken - det er så fed en kombination.. du bør linke til selve produktet.. for der var jeg gået dig lige efter - bare for at se de fine ting i en sammenhæng.. Kram C

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret. Der var inddirekte link gennem Mettes blog, men nu er der opdateret (med lånte links). Det er nemlig super fedt tøj.:-)

      Slet
  2. Det er også lækkert det de har i COS. Jeg fik et gavekort derind til i fødselsdagsgave - det begynder at brænde i min lomme efter at blive brugt på forårslækkerier;)
    Hun blir så fin Ingrid:)

    SvarSlet
  3. Jeg har også shoppet lidt derinde - for første gang..:) Elsker deres tøj - men er bange for jeg er lidt for bredmåset og storbarmet til deres størrelse.. Derfor blev Karoline modtager i første omgang.. Kjolen og t-shirten lander forhåbentligt også snart her;)
    Håber I havde en god dag i går;)

    SvarSlet
  4. Det er så fine ting, du fik købt. Og tak for en hyggelig eftermiddag og aften :-)

    SvarSlet
  5. Det er altså også virkelig lækre sager, kan godt forstå du måtte kopierer :)

    SvarSlet
  6. Du er ikke den eneste der har været fristet af at kopiere Mettes køb...har dog endnu ikke taget det næste step!

    SvarSlet
  7. Sikke fint tøj - har aldrig været i COS, det må prøves :-)

    SvarSlet