20.11.12

Bordfolket


Det er egentlig ret længe siden jeg har haft en stille morgen med avisen, radioen og et blødkogt æg. Vores morgener er mere forhastede i hverdagen, da vi alle skal ud af døren. Men nu hvor et par bordfolk er flyttet ind, så får jeg helt lyst til ro og stille morgener. Jeg er vild med dem og drømmer lidt om at udvide familien...

Bordfolket fik jeg i søndags i den overraskelse Julia havde lavet. Resten af gaveregnen kan du se hos Mille og en enkelt ugle kan såmænd også spottes hos Malene. :

10 kommentarer:

  1. De er så fine - overvejer om der ikke skal nogle på ønskesedlen :-) Og ja, de indbyder da bestemt til stille morgen hygge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes i hvert fald de er enormt hyggelige. :)

      Slet
  2. Ej de er super søde! Det må da være et kæmpe destress moment, at sidde og spise dejlige æg af dem. Uhm, de er søde. Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  3. Ej de er jo vildt søde de to- godt du ikke byttede, den lille blå dame, hun er da for skøn!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg er jo simpelthen så vægelsindet et menneske. Synes det er så svært at beslutte sig mellem fine alternativer, men jeg er nu altså også ret glad for den blå dame. :)

      Slet
  4. Hvor er de bare et fantastisk sødt par :) Iihh hvor ville jeg ønske de stod hjemme på mit morgenbord :) Det hæver da lige hyggeniveauet lidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes absolut også de hæver hyggeniveauet betragteligt. :)

      Slet
  5. Nej, hvor er de søde. Slet ikke til at stå for.

    SvarSlet